Handschoenencompetitie

Dit jaar starten we op vrijdag 10 november a.s.

Tot en met 29 maart 2024 kunnen we de vrijdagavonden tennissen (totaal 21x) daarna start de voorjaarscompetitie 2024!

De deelnemers van de afgelopen jaren weten wat de Handschoenencompetitie is. Voor de nieuwelingen, speciaal voor wie dit jaar lid van ATC is geworden, een korte toelichting:
Vind je het leuk om in de wintermaandenin een gezellige sfeer op de vrijdagavond te tennissen (dubbel/mix)? Speeltijd: 20.00 – ca 22.30 uur.
De wedstrijdleiding van de avond (rouleert per avond) zorgt voor de indeling van de wedstrijden in verschillende samenstellingen (doorgaans 4x een half uur per avond). Er zal per avond zoveel mogelijk rekening gehouden worden met het niveau om het voor iedereen zo leuk mogelijk te houden.

Laat uiterlijk 3 november a.s. weten, via de mail aan Heleen Triemstra, of je mee wilt doen; vermeld daarbij ook je mobiele telefoonnummer en op welke vrijdagavonden (tm 29 maart 2024) je niet kunt spelen. Tevens kun je aangeven of je af en toe of regelmatig wilt spelen.  Zie voor mailadres de mail van Marijke (secretariaat) van 22 oktober jl.

Het aantal keren dat je kunt spelen is afhankelijk van het totaal aantal aanmeldingen. Per avond worden 12 personen ingedeeld. Indien gewenst kan tijdens de competitie in overleg met iemand geruild worden in geval van verhindering of ziekte. Voor de goede orde: je speelt niet elke vrijdagavond dat je beschikbaar bent!