Vrijdag 14 juli gaat de ATC Zonnebrilcompetitie weer van start. Het heet weliswaar ‘competitie’, maar het is gewoon gezellig tennissen voor alle nivo’s. Er wordt gespeeld op  8 vrijdagavonden, tot het dubbelkampioenschap begint.Het maakt niet uit welk nivo je hebt of hoe vaak je mee kunt of wilt doen, iedereen vanaf ca. 17 jaar kan meedoen. Geef gewoon je beschikbaarheid door, ik maak een schema waarbij iedereen zoveel mogelijk kan tennissen. De praktische details:

* iedere vrijdagavond vanaf 14 juli t/m 1 september

* aanwezig om 19:45, spelen vanaf 20:00, 4 wedstrijden tot ca. 22:30

* meedoen is GRATIS, maar neem ajb op de avonden dat je speelt wel iets lekkers mee voor bij de koffie of de borrel

* voor wie: alle leden van ATC en TC Oldehove

* er wordt in principe alleen dubbel gespeeld (alleen als er minder dan 12 mensen voor een avond zijn kan er ook enkel worden gespeeld)

Aanmelden kan tot zondagavond 9 juli om 21:00 per email bij loek@netcoop.nl (dus NIET het info-adres van de ATC!)

Vermeld in je bericht:

* e-mailadres

* mobiele telefoonnr

* welke vrijdagavonden je mee kunt doen of verhinderd bent:

14, 21 en 28 juli, 4, 11, 18 en 25 augustus, en 1 sept.

Per avond worden 12 mensen ingepland, dus het kan zijn dat je niet alle avonden dat je zou kunnen spelen ook wordt ingeroosterd. Voor de eerste avond ontvangt iedereen een schema waarin staat wie wanneer speelt. Per avond wordt een wedstrijdleider aangewezen.

Wie doet er mee?

Loek (06 4576 0063).