Op 1 juni 2023 is ons zeer gewaardeerde lid Meity Vink, echtgenote van Theo Vink overleden.

Meity heeft zich vele jaren ingezet voor ATC. Zo heeft ze lang in de kantinecommissie gezeten en vele bardiensten gedraaid. Ook op de baan was Meity erg actief. Ze heeft jarenlang competitie gespeeld, zowel op zaterdag als op zondag. Ook speelde ze jaren achtereen een prominente rol bij de clubkampioenschappen. Diverse keren is ze DD-kampioen geworden, samen met Minke Huberts.

Dit is was Theo schrijft: “Het verdriet is groot, maar gesteund door al die blijken van medeleven en het feit dat Meity in alle rust afscheid heeft kunnen nemen van al haar dierbaren, geeft ons de kracht om door te gaan. Voor altijd in ons hart, zorgzame, lieve en moedige vechtster die je was. In besloten kring hebben we afscheid van je genomen. Eindelijk rust lieverd.”

We zijn verdrietig om het verlies van Meity en we wensen Theo, de kinderen en de andere familieleden veel sterkte in deze moeilijke tijd.