ATC 110! Prachtig toernooi en spetterend feest

Op zaterdag 3 september was het zo ver. De jubileumcommissie had gezorgd voor een spetterend feest. Behalve onze eigen leden waren ook familieleden welkom, om samen te vieren dat ATC dit jaar maar liefst 110 jaar bestaat. Onze bruisende vereniging heeft nu 150 actieve leden, onder wie er 25 jeugdleden. Daarmee heeft ATC niet alleen een roemrucht verleden maar ook een veelbelovende toekomst. Alle aanleiding dan ook voor een extra feestelijke editie van het Univé-ATC-dubbeltoernooi dat een hele week duurde en voor het grootse feest waarmee de week werd afgesloten. Eerst was er een kindermiddag met speciale activiteiten voor de jeugdspelers, die in groten getale waren opgekomen. Daarna werden de prijzen uitgereikt aan de winnaars van goud en zilver van het dubbeltoernooi, en toen was het tijd voor het feest. Er was een quiz, er was een flashmob, er werden feestliederen gezongen, er was een sneldichter en de ATC-huisband Buurvrouw speelde de pannen van het dak. Een avond om niet te vergeten kortom, en een bewijs van de vitaliteit van deze tennisclub. Veel dank aan Hanneke en Udo, de organisatoren van het toernooi (dit jaar voor het laatst; kandidaat-opvolgers zijn welkom), de jeugdcommissie (Thijs, Manna, Susan en Gertrude) en de feestcommissie (Mark, Halinka , Alex en Hilbert). Voor een greep uit de foto’s (met dank aan Mark) bekijk de gallerij onder het bericht. Over het jubileumtoernooi plus feest verschenen ook artikelen in de weekbladen De Streekkrant en Westerkwartier van 6 september; voor het stuk in De Streekkrant, klik hier.